poniedziałek, 11 marca 2013

In March as in pot!



"W marcu jak w garncu" jak powiada stare, dobre, polskie przysłowie. W tym miesiącu możemy spodziewać się po pogodzie dosłownie wszystkiego. Jednak ja zimę już pożegnałam i nie mam zamiaru wracać tutaj z tymi zimowymi krajobrazami :)
Tak, jak z niecierpliwością odliczałam dni do świąt, tak teraz chyba zacznę odliczanie do pierwszego dnia lata :) Także... 102 dni! 
"In March as in pot", it is an old, good, polish proverb. In that month we can expect everything from the weather. However, I said goodbye to winter and I'm not going to go back here with those wintry landscapes :)

So, how I counted days until Christmas, so now I'll countdown to the first day of summer :) Hmmm.. 102 days!








fot. A. Stodolna


sukienka (dress) - Zara
marynarka (blazer) - no name
kalosze (wellingtons) - allegro.pl
torebka (clutch) - diy
naszyjnik (necklace) - H&M

Pozdrawiam,
Paura


Prywata -> Pozdrowienia dla Molinki :*






2 komentarze:

  1. Jesteś Super; kolorowa, troszkę szalona i dziewczęca !!! Widzę jak najbardziej pozytywne nastewienie do rzeczywistości !
    Słyszałaś może o marce butów Irregular Choice ? Bardzo by do Ciebie pasowały, ubrania dobierasz bajecznie i takie są też te buciki !
    Irregular Choice robi prześliczne czółenka, dziewczęce i wyglądające czasami jak z bajki, ja je uwielbiam. Co prawda cena troszkę powala, ale to są buty na lata. Polecam !

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo serdecznie za przemiłe słowa! :)

      Nastawienie do świata mam raczej ... kolorowe ... i w moim myśleniu właśnie to oznacza pozytywne. Zbyt wiele wokół nas jest zła, szarości, by jeszcze dołować się zakładaniem na siebie brązowo-szaro-czarno-nudno-przytłaczających ubrań! :)

      Jest kilka par butów tej marki, które mi się podobają, jednak mam problem z wydaniem na nie tak dużej kwoty. Nawet, jeżeli uzbierałabym sobie odpowiednią sumę i odkładała faktycznie tylko na nie, to koniec końców odezwie się we mnie mój racjonalizm, który powie mi, że w tej cenie mogę mieć kilka innych par :)

      Pozdrawiam Cię serdecznie! :*

      Usuń